Ocean Outdoor tuo digitaaliseen ulkomainontaan uusia ulottuvuuksia lanseeraamalla ensimmäisenä Suomessa 3D-teknologiaa hyödyntävän DeepScreeninä.

Oceanin DeepScreen™ teknologialla luodaan illuusio, jolla mainos herätetään eloon. Saamme objektit näyttämään siltä kuin ne tulisivat ulos näytöstä kohti katsojaa.

DeepScreeniää hyödynnettiin ensimmäisenä Netflixin uuden elokuvan lanseerauksessa,  missä luovassa toteutuksessa nähtiin valtava zombie tiikeri Lontoon ikonisella Piccadilly Lights-screenillä.

Lanseerattuaan DeepScreeninä onnistuneesti Iso-Britanniassa, Ruotsissa, Norjassa ja Hollannissa Ocean tuo teknologian nyt myös Suomeen. Ensimmäinen DeepScreen™ tulee Helsinkiin, kauppakeskus Redin ulkoseinän kulmaan kahdelle 34m2 led screenille. Kalasataman ja Suvilahden urbaani ympäristö tarjoaa loistavan paikan herättää huomiota ja tavoittaa kuluttajat uudella teknologialla.

Digitaalinen ulkomainonta on ollut markkinoilla jo lähes 20 vuotta. Oceanin DeepScreen™  3D-teknologia käynnistää ulkomainonnan uuden aikakauden ja tuo kolmannen ulottuvuuden digitaaliseen ulkomainontaan.  Ulkomainonnan tulevaisuus on täällä.

– Kolmiulotteisuus tuo uusia mahdollisuuksia ja moninkertaistaa luovien toteutuksien vaikuttavuuden. Esimerkiksi Englannissa olemme huomanneet, että 3D kampanjat kiinnostavat yleisöä enemmän ja lähtevät leviämään myös viraalisti sosiaalisessa mediassa tuoden kampanjalle huomattavaa lisätavoittavuutta, sanoo Jukka Leskinen, Ocean Outdoor Finlandin Country Manager.

Kauppakeskus Redin DeepScreen™ on nyt varattavissa.

Lisätietoja:

Jukka Leskinen
Country Manager
Ocean Outdoor Finland
+358 403589164
jukka.leskinen@oceanoutdoor.fi