Asiakkaamme Oy Season Golf Ab hyödyntää Oceanin digitaalisia mainosratkaisuja monipuolisesti PK-seudulla

Ocean Outdoorin tarjoamat digitaaliset screenit tavoittavat erinomaisesti potentiaaliset uudet asiakkaat Season Golf:n markkina-alueella ja lisäävät näin ollen tietoisuutta yrityksen uudesta huippumodernista golfhallista Espoon Finnoossa.

Season Golf tarjoaa yrityksenä asiakkailleen monipuolisen palveluvalikoiman, sisältäen sisä- ja ulkoharjoittelua, kuntosalipalveluita, kokoustiloja sekä kahvilapalveluita jne.

Season Golf:ssa on mahdollista järjestää monenlaisia yritystapahtumia, hankkia vaikkapa räätälöityä golfopetusta yksityisesti tai ryhmille, ja lisäksi valikoimassa on kattava verkkokauppa.

”Uuden hallin avajaisissa saimme paljon palautetta, ettei alueella asuvat edes tienneet, että ihan naapurissa voi harjoitella golfia. Olimme markkinoineet avajaisia digimarkkinoinnin ja golf aiheisien printtimedioiden avulla, mutta koimme silti, että haluamme tätäkin enemmän nostattaa tietoisuutta meistä ja etenkin uusille asiakkaille markkina-alueellamme. Golfin harrastajamäärät olivat muutenkin kasvussa ja hallimme palvelee niin golfin aloittelijoita kuin ammattilaisia.

Ocean Outdoorin digitaaliset ulkomainontanäytöt olivat loistava ratkaisu meille. Heidän näytöt kattoivat pitkälti kaikki parhaimmat kohteet markkina-alueellamme, heidän kanssa oli helppoa suunnitella meille toimiva kampanja kokonaisuus ja toteutuneet toistot ylittivät reippaasti odotukset. Hallilla olikin ilo nähdä uusia naamoja ja kuulla, kun uudet asiakkaat kyselivät miten meillä homma toimii. Jatkamme markkinointia Ocean Outdoorin kanssa jatkossakin.”

Lasse Kempe
Markkinointi- ja projektivastaava
Oy Season Golf Ab

Helsingin suurin S-Market avattiin kauppakeskus Redissä näyttävillä mainosratkaisuilla

Kalasataman asukkaiden pitkäaikainen toive toteutui syyskuussa, kun Helsingin tähän mennessä suurin S-Market avattiin kauppakeskus Redin moderneihin tiloihin.

Uuden S-Marketin avajaiset onnistuivat erinomaisesti lisäten kauppakeskuksen kävijämäärää +43% kyseisellä viikolla.

“S-market Redin avajaismarkkinoinnissa ulkomainonnan rooli oli merkittävä. Lähdimme suunnittelemaan kokonaisuutta, joka piti sisällään kaikki lähialueelta löytyvät pinnat. Näin saimme rakennettua kustannustehokkaasti nettotavoittavuutta ja toistoa. Tässä avajaiskampanjassa halusimme myös varmistaa että uusi S-market saa tarpeeksi näkyvyyttä myös kauppakeskus Redin sisällä.”

Maiju Kekki — Activation Manager, Dentsu

Thai Vegan Kitchen ohjasi asiakkaat ravintolaansa Redissä

“Käytimme Ocean Outdoor Finlandin digitaalisia mainosnäyttöjä mainostaessamme ravintolaamme Redissä. Mainonnan tavoitteena oli saada ohjattua Redin alueelta uusia ravintola-asiakkaita kokeilemaan ruokatarjontaamme ja muistuttaa myös meidän vanhoja asiakkaitamme. Mainokset näyttivät screeneillä selkeiltä ja hyviltä.  Yhteistyö Oceanin kanssa oli helppoa ja mukavaa.  Onnistuimme tavoitteessa hyvin sillä myynnit nousivat noin 15%.  Tulemme jatkossakin käyttämään Oceanin screenejä mainonnassamme.”

Prim Lamsonboom – Yrittäjä, Thai Vegan Kitchen Redi

Smartfleet lanseerasi palvelun Ocean Outdoorin kanssa

”Halusimme kokeilla digitaalisen ulkomainonnan vaikutusta yrityksemme lanseerausvaiheessa. Valitsimme aluksi Pääkaupunkiseudun kohdennukseksi ja iloksemme saimme huomata verkkovierailujen kasvaneen merkittävästi yhdessä myynnin kanssa. Kampanja antoi vahvan tuen myynnillemme. Jatkossa käytämme Oceania varmasti myös valtakunnallisesti.”

Anton Hentinen – Toimitusjohtaja Smartfleet

Voima-papu hyödynsi kauppojen läheisyyttä

Tavoitteena oli tavoittaa perheen ruoka-ostoksista päättävät kuluttajat lähellä osto-paikkaa, sekä saada tuotteet helpommin kauppojen hyllyihin myyntiin.

“Yhteistyö Ocean Outdoorin kanssa oli hyvää alusta alkaen ja mainos oli tosi hieno. Koimme saavamme Ocean Outdoorin mainosnäytöillä valtakunnallisesti laajan näkyvyyden kustannustehokkaasti. Kaupat ottivat tuotteet hyllyihin avoimin mielin ja oli myös huomattavasti helpompi saada tuotteita kauppaan myyntiin.  Kuluttajat ottivat tuotteet hyvin vastaan ja huomasimme myös sosiaalisen median puolella etenkin Instagramissa tuotesuosittelujen lisääntymisen”

Katriina – Voima-Papu Finland Oy

Sannan Ruokakassi kampanjoi jakelualueilla Ocean Outdoorin kanavissa

Tavoitteena oli kasvattaa tunnettuutta Pääkaupunkiseudulla ja Tampereella.

“Halusimme näkyvyyden kaupunkeihin, missä Sannan Ruokakassin jakelua tehdään. Kampanjan tarkoitus oli rakentaa tunnettuutta ja luoda kysyntää arjen helpottamiseksi kiireisessä arjessa. Koimme saavamme kampanjalla hyvän näkyvyyden ja vahvistusta harkintavaiheessa olevien kuluttajien keskuudessa”

Susanne Lindroos – CEO Sannan Ruokakassi

Vallila teki myymäläkohtaista kampanjointia

Tavoitteena oli lisätä myyntiä kauppakeskuksien myymälöissä

“Suurimman osan päivistä myymälät pääsi budjetteihin, joka on ollut hieman hankalaa viimekuukausina. Varsinkin näissä kahdessa myymälässä näyttäisi tuo lisämainonta toimivan, ei varmasti ole siis viimeinen kerta kun käytetään näitä. ”

Nadja Aro – Markkinointisuunnittelija / Marketing Designer, Oy Vallila Collection Ab

Osta mainostilaa tai kysy lisää