Nordic Mall Index-tutkimuksen lyhennetty verkkoversio on nyt ladattavissa oheisesta linkistä:
Nordic Mall Index 2022

Kauppakeskuksella on ainutlaatuinen asema kodin ulkopuolella. Pitkät vierailuajat viihtyisässä ympäristössä tarjoavat brändeille optimaaliset mahdollisuudet tavoittaa ja vaikuttaa ihmisiin.

Koskaan aikaisemmin ei ole tehty näin laajaa pohjoismaista tutkimusta, missä huomioidaan ihmisten käyttäytymistä, tapaa kuluttaa ja suhtautumista kauppakeskusympäristöön. Pohjoismaiden suurimpana kauppakeskusten ulkopuolisena toimijana Ocean Outdoor toteuttaa vuodesta 2022 alkaen vuosittain toistuvan Nordic Mall -indeksin (NMI) valottaakseen ostokäyttäytymistä ja vuorovaikutusta digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) kanssa.

Tutkimuksen laajan version voi pyytäessä saada asiakaspalvelumme kautta:
asiakaspalvelu@oceanoutdoor.fi