Lauttis mukaan Ocean Outdoorin verkostoon

Ajankohtaista
August 9, 2021

Onnellisten saaren Lauttis mukaan Oceanin verkostoon

Helsingin Lauttasaaressa sijaitseva kauppakeskus Lauttis tulee uutena keskuksena täydentämään Ocean Outdoorin DOOH-verkostoa elokuun alusta alkaen.

Lauttiksessa on yhteensä 7 vaikuttavaa digitaalista screeniä – 5 kpl 55″ seinäscreeniä sekä 2 suurta LED-näyttöä. Sisäänkäyntien yhteyteen sekä parkkihalliin sijoitetut näytöt tavoittavat tehokkaasti keskuksen kaikki kävijät.

Merellinen Lauttasaari on alueena varakas ja ollut jo pitkään yksi Helsingin halutuimpia asuinalueita. Kauppakeskus Lauttiksen vahvuuksiin lukeutuu keskeisen sijainnin lisäksi kiinnostava ja ostovoimainen kohderyhmä. Lauttiksella on merkittävä rooli myös liityntäpysäköintipaikkana, sillä se sijaitsee metrolinjan varrella.

Kauppakeskus Lauttiksesta löytyy mm. suuret päivittäistavarakaupat (K-Supermarket ja S-Market), Alko ja apteekki, joten se on alueellisesti hyvin merkittävä keskus ja metron sekä liityntäpysäköinnin ansiosta myös vilkas läpikulkupaikka. Ravintolatarjonnan helmenä Lauttiksesta löytyy Euroopan mittapuullakin noteerattu Pizzeria Luca – ei muuta kun Bon Appetit!

Tutustu kauppakeskukseen tarkemmin: lauttis.fi/

Uuden keskuksen myötä pääkaupunkiseudun verkostomme kattaa nyt jo 12 kauppakeskusta ja tavoittaa 17 332 331 kontaktia (OTC). Lauttis täydentää hyvin myös muita kohdennuspakettejamme.

Länsiväylän LED-screenit uudistuvat

Kauppakeskus Liilan Länsiväylälle suunnatut LED-screenit päivitetään uusiin elokuun 2021 aikana.

Uudistuksen myötä näyttävän suuri kaksipuoleinen 60m2 screeni tavoittaa sekä Helsingin että Hangon suunnalta tulevat autoilijat entistäkin tehokkaammin, sillä näyttöjen laatu tulee olemaan aiempaa parempi.

Mainostajalla on mahdollisuus tavoittaa Länsiväylältä jopa 1 884 140 kontaktia (OTC) viikossa. Kauppakeskus Liila sijaitsee Espoon Suomenojalla, joka kehittyy ja rakentuu kovalla vauhdilla, joten vipinää Liilan ympäristössä tulee riittämään tulevaisuudessakin.