Voittajaksi valikoitui hasan & partners:in, Suomen World Vision:ille toteuttama kampanja ”In an instant (Silmänräpäyksessä)”.

Tämän vuoden tuomaristo oli: Sanna Ikonen (GroupM Finland) sekä Outi Pekkala (dentsu Finland).

Tuomariston yhteislausunto:

”Voittajaksi valikoitui yksimielisesti ja selkeästi World Visionin In an Instant (Silmänräpäyksessä) ehdotus.

Aiheena ehdotus on ajankohtainen, tunteisiin vetoava, ihon alle menevä ja toimialasta erottautuva toteutus, jossa yhteiskunnallisesti ajankohtaiset aiheet voidaan nostaa ulkomainonnassa esille.

Kampanjassa käytetään monipuolisesti digitaalisen ulkomainonnan tekniikan uusimpia innovaatioita. Tuomariston mielestä on hienoa, että toteutuksessa ollaan hyödynnetty digitaalisen ulkomainonnan mahdollisuuksia viemällä näitä interaktiiviselle tasolle.”

Iso kiitos kaikille kilpailuun osallistujille; odotamme jo innolla ensi vuoden DCC-kilpailua! 💪